HAVLU DANTELİ

danteller kategorisinde yayınlandı. 11 Comments »

11 Yanıt to “HAVLU DANTELİ”

  1. akasyakokusu Says:

    eminecim merhaba..demek sende burdasın hadi hayırlı olsun..birde ocakta açmışsın keşke burdan devam etseydin artık..
    bende azcık bakınıyorum kız karın ağrısı çekiyodu Alla c.c.razı olsun sormuşsun.talili röntgeni temiz çıktı herhal üşüttümü ne bilemedim.
    o oyalara bakmaya gelcem yine kal sağlıcakla.epside bir için su olmuş( çok güzel )..

  2. NİLÜFER Says:

    MERHABA CANIM BEN SENİ BLOGCUDA DİYE BİLİYORDUM AMA BLOGSPOTUN DA VARMIŞ HAYIRLI OLSUN OYALAR ÇOK GÜZEL OLMUŞ DANTEL DE ÖYLE ELİNE SAĞLIK HEMŞERİM

  3. elay Says:

    s.a.
    hayırlı günler canım.ellerine sağlık.çok güzel bir örnek ben bu güzel örnekleri daha doğrusu bu blogunu yeni gördüm.ellerine sağlık arkadaşım.herşey gönlünce olsun.a.e.o.

  4. mona lisa Says:

    canım havlu dantelin çok şık ve zarif olmuş güle güle kullan.ellerine sağlık.sevgiyle kal

  5. makhina hobi Says:

    selam arkadaşım sizde konyalıymışsınız bende konyalıyım hemşeriyiz yani:)sayfanız çok güzel özellikle bu havluya bayıldım ilk kez gördüm bu örneği güle güle kullanın,her zaman beklerim hayırlı geceler dilerim…

  6. dantel81 Says:

    selam canım blogcuya yazamıyorum bari buraya yorum bırakayım :))çok güzel bir havlu kenarı ellerine sağlık mutlu bir hafta sonu dilerim hoşcakal

  7. makhina hobi Says:

    selamlar arkadaşım blog isminizde 01 yazıyor adanalı olduğunuz oradan belliymiş aslında ben profili okuyunca öyle sanmışım:)güzelliklerle dolu hayırlı bir haft sonu dilerim arkadaşıma,sevgilerle kalın

  8. http://akasyakokusu.blogspot.com/ Says:

    Günaydın Emine’cim..Canım senin makina güzel marka işte.farkı orda.ama bizimkide çekiyodurda ben hiç klavuz karıştırmadım.bacak kadar çocuklar bile benden iyi biliyor:))
    iki sene önce arçelik marka aldık biz djitali.700 milyona sony vardı biz gittik 400 liraya arçelik aldık.oda niye dersen evdeki dolabımda donduruculu ama ben normal dondurucu istiyordum.üstten kapaklı bakarken eşim dedi bunu alırsan bunuda alabilirim.yani don durucu için fiyatı uygun diye makinayı aldık.burda nusaybin ilçesinde kaliteli kameralar var gitmeden eşim alıcak bitane.hem video kayıt hemde foto çekenlerden.neyse canım Allah c.c. sağlık sıhhat versin önce sağlık.gerisi dünya malı değilmi.çok öpüyorum seni kal sağlıcakla.

  9. Lezzet Gemisi Says:

    GÜNAYDIN CANIM. NE İYİ ETMİŞSİN BİR DE BLOGSPOT AÇMAKLA. BLOGCUDA HAYIR YOK BU ARALAR. BİR ÇOK ARKADAŞIMA UĞRAYAMIYORUM BU YÜZDEN. OYALARINA BİTTİM VALLA. EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM. GÜZELLİKLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SEVGİLER…

  10. makhina hobi Says:

    selam arkadaşım kurabiyeler nefis görünüyor kızının ve senin ellerine sağlık,yalnız kurabiyenin yorum kısmı yok onun için havlu kenarına yazıyorum,hayırlı sağlıklı bereketli bir hafta dilerim,A.e.o.sevgilerle

  11. hobikurdu Says:

    merhaba! bu havlu kenarına bayıldım çok cici duruyo hemen yapıcam.sewgiler!…


Bir Cevap Yazın

