MEYVELİ ÇİKOLATALI KEK

cikolatalimeyvelikeklq9

Kekimi epeydir yayımlamaya fırsat bulamamıştım,bugüne kısmetmiş eklemek.Oktay-usta.net sitesinden  alıp uyguladım. Üç defa yaptım şimdiye dek bu keki  hoşumuza gidince.Top kek kalıplarında yapılmıştı.Ben ilk yaptığımı kağıt kalıplarda yapmıştım,ama son yaptığım tek parça halindeydi . İlla ki çikolata ya da sos kullanmanıza gerek yok,çikolatasız da gayet güzel bir lezzet oluyor.

MALZEMELER

2 yumurta
1 su b. tozşeker
1 çay b. sıvıyağ
1 çay b. Süt(veya yoğurt)
1 fincan kuru üzüm(5-10 dk. ıslatıp süzdüm)
8 adet kuru kayısı(küçük küpler halinde doğranacak)
1 avuç ceviz
1 paket kabartma tozu
1 paket.vanilya

1,5 su bardağı un

Üzeri için:

Eritilmiş bitter çikolata(çikolatalı sos kullandım)

YAPILIŞI

Bilinen şekilde kek hamuru hazırlanır.En son  kuru üzüm,kayısı ve ceviz eklenir.Dilerseniz top kek kalıplarına paylaştırın,dilerseniz küçük bir tepsi ya da kalıba yayın.Fırından çıkınca arzu ederseniz eritilmiş çikolata ya da çikolatalı sos dökerek servis yapın.Afiyet olsun.

kekler kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “MEYVELİ ÇİKOLATALI KEK”

  1. lalegül Says:

    merhaba,hem meyve hem çikolata çok güzel bir ikili ellerinize sağlık.


Bir Cevap Yazın

