KREM RENGİ OYA


Geçenlerde bitirdim nihayet bu oyayı.Tek renkli modelleri sevenler için bir seçenek olabilir.Biraz yavaş ilerliyor ama beğenen kişi bunu problem etmez sanırım:)

oyalar kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “KREM RENGİ OYA”

  1. akasyakokusu Says:

    EMİNE’CİM HAYIRLI SABAHLAR OLSUN..
    DEDİĞİN GİBİ OYA BİRAZ YAVAŞ İLERLİYOR..BUNA BENZER ŞEKİLDE İKİ ÖRNEK ÖRDÜM BENDE..
    İNANIRMISIN BİRİ RAHMETLİK ANNEMİN ÜÇ AYLIK TATİLDE YANINDA BAŞLADIĞIM BİR ÖRNEK VE HALA 1,5 KENARI DURUYOR.4 YILDIR YANİ İNCE GELİYOR ARTIK İPLER TUTAMIYORUM BİLE..HEP YÜN HEP YÜN ALIŞMIŞIM KALINLARA..ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK GÜLE GÜLE ÖRTÜN İNŞAALLAH..AMİN.

  2. akasyakokusu Says:

    HAA UNUTMADAN BANA BURAYA YAZAMIYORUM DEMİŞSİNYA BİR BAKIYIM YENİLEMİŞSİNDİR BELKİ DEMİŞTİM..AYNI BLOGCU YAZILARINI KOPYALA YAPIŞTIR YAZ BURAYA RESMİDE EKLE TAMAMDIR..


Bir Cevap Yazın

