FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZ İÇİN FETİH SURESİ OKUYALIM!

S.a. değerli arkadaşlar,ziyaretçiler.Yaşananlar karşısında söyleyecek bir söz bulamıyorum.Yüreğimiz kan ağlıyor.Lütfen evimize giren ürünlere dikkat edelim.Boykot edilecek ürünleri almayalım. Yardım kuruluşları aracılığıyla maddi yardımlarımızı esirgemeyelim Filistinli kardeşlerimizden.Onları hiç aklımızdan,gönlümüzden,dualarımızdan çıkarmayalım.Sıcak yatağımıza girdiğimizde Filistinli kardeşlerimizin ne durumda olduğunu düşünüp gözyaşlarıyla dua etmeden uykuya dalmayalım lütfen.Hepinizi acizane Fetih suresi okumaya davet ediyorum.
susamcorekotu:720 adet
burcunokta:30 adet
Komşularım:40 adet
2563:5 adet
Sevgipınarı01 :20 adet

COCA COLA İÇİYOR MUSUNUZ ?

COCA COLA’NIN DEĞİŞİK YAHUDİ BÖLGELERİNDEKİ REKLAMI:….
Üstteki yazının tercümesi: (Were moving to a new location !!! = Artık yeni yerimize tasınıyoruz !!!)
Alttaki yazının tercümesi:’COCA COLA İÇ, ISRAIL’E DESTEK OL !!!!!

Firma karının % 50 sini İsrail Ordusuna aktarıldığını…

Dünyada en çok coca cola sevenlerin müslümanlar olduğunu

Belçika’da Sağlık Bakanı Luc Van Den Bossche’nin Coca-cola ‘nın
şişe veya kutulardaki tüm ürünlerinin piyasadan çekilmesini emrettiğini…

Ve Bakanlığın, Coca-Cola ürünlerini içen kişilerde ciddi zehirlenmeler görüldüğünü belirterek,

Coca-Cola’ nın
içinde kandaki alyuvarların erimesine neden ve kansızlığa yol açan ‘hemolyse’ maddesinin bulunduğunu açıkladığını…
YİNE AYNI NEDENLERDEN DOLAYI HİNDİSTANDA TAMAMEN ,LETONYADA İSE OKULLARDA VE ÇOCUKLARA SATILMASININ YASAKLANDIĞINI BİLİYOR MUYDUNUZ?
http://forum.tak-va.com
LÜTFEN İÇMEYİN ARTIK!
güncel konular kategorisinde yayınlandı. 23 Comments »

23 Yanıt to “FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZ İÇİN FETİH SURESİ OKUYALIM!”

  1. ELBİSTANLI Says:

    Biz duamızı esirgemeyelim inşallah kurtulacak filistin terörist israilin elinden.Allah kerimdir..Duaya katılıyorum canım allah kabul etsin canım bende okuyacağım.

  2. cahide Says:

    S.a.evet çok haklısın kardeşim.Hem fetih suresini bolca okumamız lazım.Hemde bu soysuzların mallarını almamamız lazım.Onca olanlara rağmen halen nefsimizden ödün vermek çok zor geliyor.Allah imanımızı basiret ve ferasetimizi artırsın (amin)…

  3. NİSANUR Says:

    s.a.sevgili kardeşim büyük bir imtihan bu…nefse dur diyebilmek kolay değil ancak gerçek mü’minler arzularını Rablerinin rızasına tabi kılar,rabbim bizleri
    onlardan eylesin(amin).

  4. ELBİSTANLI Says:

    En samimi duygularımla, yeni güzelliklerin ve mutlulukların başlangıcı olan Muharrem Ayı ve Aşure gününün; inananların maddi ve manevi arınmasına, ülkemizin, Filistinin ve insanlığın kurtuluşuna, sevgi, huzur ve barış iklimine kavuşmasına vesile olmasını diliyorum.Cenab-i Hak bu kiymetli günlerin hürmetine edilen dualarimizi kabul buyursun.Amin.

  5. burcunokta Says:

    S.a kardeşim söyliyecek birşey bulamıyorum bu vahşet karşısında elimizden Dua ve yardımdan başka birşey gelmiyor,ne söylesem manasız kalıyor.Dünya neyi bekliyor bir milletin yok olmasınımı.Zulüm sonsuza dek adab olmaz. Mazlumun ahı yerde kalmaz.”Allah zulmetmekten ve zulme ugramaktan hepimizi korusun”Amin. Aşure günün mübarek ve bereketli olsun, Rabbim bütün Dualarımızı kabul etsin Amin.A.e olun, muhabbetle kalın.

  6. burcunokta Says:

    S.a sevgi pınarı kardeşim ben Fetih suresinin sayısını tutmadım,tutmam gerekirmi ,gerekirse sayısını bana yazabilirmisin, bu konuda beni aydınlatırsan sevinirim A.e olun.

  7. burcunokta Says:

    Sevgili kardeşim,ben haftaya pazartesi ve salı yokum. bu günden itibaren pazartesine kadar 10 tane okurum. Daha erken bitirirsem size yazarım,ben filistinin kurtuluşa ve feraha ermesi diye niyet alıyorum. Başka degişik almam gerekiyorsan bana yazın A.e olun.

  8. NİSANUR Says:

    S.A.Sevgili kardeşim kitabın güvenilirliğinden emin ol ,yazarı ve ailesini yıllardır tanıyor ve ailecek görüşüyoruz 5 çocuğu da su gibi arapça biliyor 3’ü hafız ,yazarı Kahire üniversitesi mezunu başka kitapları ve çevirileri de var.Kitap konusunda ben de çok seçiciyim,Rabbime emanet ol,hayırlı cumalar.

  9. ELBİSTANLI Says:

    Sensin mahzun kalplerin sığınağı.Sensin mazlumun âhını işiten.Sensin zalimin zulmünü bilen.Senin adaletindir sığındığımız.
    Senin mizanındır güvendiğimiz.Senin hesabındır tesellimiz.Bu mübarek gün hatırına Rabbim her ne derdiniz var ise her ne sıkıntınız var ise dermana,,huzura,,bolluğa,,berekete,,feraha,,şifaya,,afiyete çevirsin.Gönül dolusu dualar filistinime..Taşların bile arkasindaki yahudiyi ihbar edecegi o mübarek güne erisme duasiyla..HAYIRLI CUMALAR.

  10. makhina hobi Says:

    s.a.arkadaşım hem boykot hem dua edelim ki hayırlısıyla müslüman kardeşlerimiz feraha ulaşsınlar,Allah’ım o zalim topluluğuna cezasını versin İnşallah.hayırlı geceler selam ve dua ile ..

  11. burcunokta Says:

    S.a sevgili kardeşim, Pazartesi dahil 20 tane Fetih suresi alıyorum.A.e olun.

  12. cahide Says:

    S.A.sevgili kardeşim sayısını bilmiyorum ama elimden geldiğince Fetih suresini okumaya çalışıyorum.bende blog durdurma kampanyası başlattım.sen bunu zaten yapıyorsun senin adresinide destek verenlerin içine ekledim.Allaha emanet ol kardeşim

  13. karakazan Says:

    Selamünaleyküm,müslüman duyarli kardesim.Tebrik ediyorum seni Allah razi olsun canim.Allah dualarimizi kabul etsin suanda bende okuyacak var onlari tamamlayayim ins bende alacagim.Seni de linklerime ekliyorum canim,duyarli arkadaslara cok ihiyacimiz var.
    Görüsmek üzere,seam ve da ile…

    SERAP.

  14. NİSANUR Says:

    s.a.sevgili kardeşim hayırlı cumalar.Şu mübarek günde Rabbim dualarımızı kabul etsin,Filstinli kardeşlerimizi kurtuluşa eriştirsin(amin).O’na emanet ol.

  15. dantel81 Says:

    selam canım ,Allah müslüman kardeşlerimizin yardımcısı olsun inş.dualarımız onlarla hayırlı cumaların olsun arkadaşım sevgiler…

  16. NİSANUR Says:

    güzel kardeşim cuman mübarek olsun hayırlı tatiller dilerim,Allah’a emanet ol.

  17. cahide Says:

    s.a.canım kardeşim nerlerdesin.Artık bir ses ver lütfen.Buraları boş bırakma.Son olanlar yüreğime su serpti.Rabbim başımızdakilere basiret versin.Doğru kararlar aldırsın inşaallah (amin)A.e.o.kardeşim…

  18. NİSANUR Says:

    s.a.hayırlı cumalar inşaallah iyisindir,Allah’a emanet ol.

  19. burcunokta Says:

    S.a canım kardeşim yorumunu alınca okadar sevindimki anlatamam, seni çok merak ediyordum inşallah iyisindir ,Elhamdürüllah ben iyiyim Rabbim bu günümüzü aratmasın A.e.o. sevgilerimle.

  20. cahide Says:

    s.a. sevgili kardeşim,seninde WP’ye geçtiğini duydum ama bir türlü adresine ulaşamadım bana haber verirsen sevinirim.A.e.o.

  21. hayatcemresi Says:

    s.a.adresim değişti,yedek adresim artık asıl mekanım,Rabbime emanet ol,sevgilerimle…

  22. cahideninelleri Says:

    s.a.canım kardeşim senin WP adresini istemiştim.Eğer oradan blog açtıysan bana bir zahmet adresini ulaştır.hayırla kal kardeşim….


Bir Cevap Yazın

