SAÇ ÖRGÜLÜ ATKI

sacorguatki

Atkıyı birinci sınıfa giden kızım için yaptım.Kullandığım ip Alize Burcum “çizgi”

36 ilmekle başladım.7sıra ters örgü(haroşa)den sonra 8.sırada :

8 ters 8 düz 4 ters 8 düz 8 ters örgü yapılır.Düz örgüler saç örgüsü için.Örgüleri her beş sıradan sonra oluşturdum yani altıncı sırada.İstediğiniz uzunlukta örün.Ben 120cm.den az fazla örmüşüm.İki ucuna kurtçuk yapmayı tercih ettim.Bunun için 21 adet zincir çekip zincirleri üçer sık iğne ile doldurdum.

örgüler kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “SAÇ ÖRGÜLÜ ATKI”

  1. cahidem Says:

    S.a canım kardeşim,ne kadar şirin bir atkı olmuş.Gerçekten çok güzel ve gösterişli.Kızımız mutlu sağlıklı günlerde giysin.Tatlı annesininde elleri dert görmesin.allaha emanet ol kardeşim…

  2. ----HAYATCEMRESİ---- Says:

    atkı çok güzel olmuş kızınız sağlıklı günlerde mutlulukla kullansın inşaallah.


Bir Yanıt Bırakın

